Відділ діловодства та зв'язків з громадськістю

Керівництво здійснює начальник відділу Лакуста Катерина Василівна

м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, каб. 36

Контактний телефон: (0372) 531-369

Image
Image
Image

Доступна інформація кожному

Основними завданнями відділу є:

• Ведення діловодства, здійснення контролю за своєчасним розглядом та підготовкою документів в Департаменті відповідно до вимог Регламентів Чернівецької міської ради та її виконавчого комітету, Інструкції з діловодства в Чернівецькій міській раді та її виконавчих органах.

• Здійснення обліку документів, що надходять до Департаменту.

• Приймання, реєстрація, опрацювання вхідної кореспонденції, надання її до розгляду керівництву Департаменту та передача до виконання в структурні підрозділи Департаменту.

• Відправлення вихідної кореспонденції та її розсилка.

• Здійснення контролю за своєчасним розглядом та виконанням структурними підрозділами Департаменту надісланих документів органів виконавчої влади, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, його заступників, службових документів, а також доручень директора Департаменту та його заступників.

• Забезпечення організації роботи з службовими документами та зверненнями громадян, що надійшли до Департаменту, здійснення контролю за своєчасним їх розглядом та надання відповіді адресату.

Документообіг, діловодство, робота із зверненнями та інформаційна політика

ДокументообігДіловодствоРобота із зверненнямиІнформаційна політика

В структуру відділу діловодства та зв'язків з громадськістю також входить:

Департамент соціальної політикиВиникли запитання?