Управління соціальних гарантій та персоніфікованого обліку

Керівництво управління здійснює заступник директора департаменту, начальник управління Долга Альона Євгенівна

м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, каб. 46

Прийом громадян: другий і четвертий четвер місяця з 1000 - 1230

Контактний телефон: (0372) 526-261

Image
Image
Image

Соціальні гарантії кожному

Основними завданнями управління є:

• Забезпечення на території Чернівецької міської територіальної громади надання пільг та допомог за рахунок бюджету Чернівецької міської територіальної громади.

• Розробка обґрунтованих пропозицій щодо поліпшення соціального захисту вразливих верств населення, підготовка цільових програм соціального захисту громадян, місце проживання яких зареєстровано на території Чернівецької міської територіальної громади, та контроль за їх виконанням.

• Забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над повнолітніми особами (недієздатними (обмежено дієздатними)) та постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

• Вивчення потреб населення Чернівецької міської територіальної громади у соціальних послугах, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюднення відповідних результатів.

• Реалізація на території Чернівецької міської територіальної громади державної політики у сфері соціального захисту та соціального обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, учасників Революції Гідності, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, учасників АТО, ООС та членів їх сімей.

Питання щодо пільгсоціальних послугмісцевих допомогсоціального захисту учасників АТО/ООСсоціального захисту осіб з інвалідністює завданням управління.

Департамент соціальної політикиВиникли запитання?