Управління бухгалтерського обліку, звітності та економічної роботи
Відділ соціальних виплат

Рощебак Тамара Іванівна

Начальник відділу соціальних виплат

Контактний телефон: (0372) 531-308

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати допомоги:
- у зв’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини, при усиновленні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, на дітей одиноким матерям, на дітей, яким не встановлено інвалідність;
- тимчасової допомоги дітям батьки, яких ухиляються від сплати аліментів;
- прийомним сім’ям та будинкам сімейного типу.
- на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях.
- виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- виплати допомоги по догляду за особами з інвалідністю внаслідок психічного розладу.
- виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення анти терористичної операції, для покриття витрат на проживання.
- виплати щорічної допомоги на оздоровлення, компенсації на відшкодування вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- опрацювання проїзних документів з метою відшкодування витрат понесених громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на проїзд до місць санаторно-курортного оздоровлення.

• Формування разових доручень для виплати державних соціальних допомог на поховання осіб з інвалідністю загального захворювання, осіб з інвалідністю з дитинства чи дитини з інвалідністю.

• Відшкодування витрат роботодавцям з виплати додаткових відпусток та навчальним закладам з виплати стипендій, особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до поданих розрахунків.

• Прийом та перевірка розрахунків для проведення відшкодування витрат на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Своєчасна передача їх для відшкодування до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.

• Забезпечення в межах своїх повноважень виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки постраждалим особам внаслідок ЧАЕС 1 категорії; за не використані санаторно-курортні путівки особам з інвалідністю загального захворювання та з дитинства, особам з інвалідністю внаслідок війни.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми; одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, довічної державної стипендії.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати допомоги одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю, законним представникам осіб з інвалідністю, дитини з інвалідністю; одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності відшкодування вартості одноразової натуральної допомоги при народженні дитини «пакунок малюка».

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги та соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

• Формування та опрацювання комплектів виплатних відомостей для проведення виплати пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня.

• Забезпечення своєчасного подання виплатних відомостей до банківських установ та відділення Укрпошти. Контроль повернення виплатних відомостей з банківських установ та забезпечення їх подальшого зберігання в належному стані.

• Проведення роботи по виявленню переплат і недоплат державних соціальних допомог та компенсацій в межах повноважень відділу.

Image

Своєчасне фінансування соціальних виплат

Основними завданнями управління є:

• Виконання кошторисів департаменту, кошторисів спеціального фонду (цільовий фонд соціально – економічного розвитку міста), коштів отриманих за іншими джерелами власних надходжень.

• Ведення бухгалтерського обліку щодо виконання кошторисів доходів і видатків департаменту.

• Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуванням за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку.

• Виплата заробітної плати посадовим особам департаменту.

• Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами.

• Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів, коштів субвенцій з державного бюджету.

• Збереження грошових коштів, контроль за збереженням та правильним використанням основних засобів, матеріалів, малоцінного інвентарю та інших матеріальних цінностей.

Бухгалтерський облікЗвітностіЕкономічні роботиСоціальні виплатиє основними завданнями управління.

Управління бухгалтерського обліку, звітності та економічної роботи складається з:

Департамент соціальної політикиВиникли запитання?