Управління бухгалтерського обліку, звітності, фінансово-економічної роботи та соціальних виплат Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Данчук Руслана Мірчівна

Начальник відділу

Контактний телефон: (0372) 529-876

• Ведення бухгалтерського обліку щодо виконання кошторисів доходів і видатків департаменту.

• Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуванням за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку.

• Перевірка правильності оформлення документів і законності їх здійснення.

• Виплата заробітної плати посадовим особам департаменту.

• Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами.

• Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів, коштів субвенцій з державного бюджету.

• Збереження грошових коштів, контроль за збереженням та правильним використанням основних засобів, матеріалів, малоцінного інвентарю та інших матеріальних цінностей, які належать Департаменту соціальної політики міської ради.

• Проведення в установлені строки інвентаризації грошових коштів і розрахунків, а також майнових матеріальних цінностей, які належать департаменту.

• Проведення інструктажу матеріально – відповідальних осіб, забезпечення правильності обліку та збереження цінностей, які знаходяться на їх обліку.

• Збереження бухгалтерських документів та книг обліку.

• Ведення автоматизованої програми РЕСУРС СИСТЕМС, “Зарплата”.

• Оприлюднення використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (Є-Data).

• Оприлюднення річного плану закупівель, проведення закупівель та оприлюднення укладених договорів за допомогою електронної системи публічних закупівель України ProZorro.

• Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції Управління на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.

• Контроль за правильністю використання коштів з державного бюджету та бюджету Чернівецької територіальної громади.

• Складання річної, квартальної, місячної фінансової та бюджетної звітності по коштах з державного бюджету та бюджету Чернівецької територіальної громади та подання її в установлені строки в управління Державного казначейства України, фінансове управління Чернівецької міської ради, відповідні відділи Чернівецької обласної державної адміністрації.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати допомоги:
- у зв’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини, при усиновленні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, на дітей одиноким матерям, на дітей, яким не встановлено інвалідність;
- тимчасової допомоги дітям батьки, яких ухиляються від сплати аліментів;
- прийомним сім’ям та будинкам сімейного типу.
- на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях.
- виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- виплати допомоги по догляду за особами з інвалідністю внаслідок психічного розладу.
- виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО/ООС, для покриття витрат на проживання.
- виплати щорічної допомоги на оздоровлення, компенсації на відшкодування вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- опрацювання проїзних документів з метою відшкодування витрат понесених громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на проїзд до місць санаторно-курортного оздоровлення.

• Забезпечення в межах своїх повноважень виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки постраждалим особам внаслідок ЧАЕС 1 категорії; за не використані санаторно-курортні путівки особам з інвалідністю загального захворювання та з дитинства, особам з інвалідністю внаслідок війни.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми; одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, довічної державної стипендії.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати допомоги, одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю, законним представникам осіб з інвалідністю, дитини з інвалідністю; одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби.

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності відшкодування вартості одноразової натуральної допомоги при народженні дитини «пакунок малюка».

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».

• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги та соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

• Ведення обліку погашення виявлених переплат державних соціальних допомог та компенсацій.

• Нарахування внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за деякі категорії застрахованих осіб, які отримують соціальні виплати для подальшого подання до Державної Фіскальної Служби України.

• Контроль руху коштів та складання відповідних звітів щодо виплати державних соціальних допомог та компенсаційних виплат.

• Забезпечення своєчасного закриття особових рахунків у зв’язку з закінченням терміну виплати державних соціальних допомог та компенсаційних виплат.

• Проведення річної інвентаризації особових рахунків отримувачів державних соціальних допомог. Проведення моніторингу виплати державних соціальних допомог та компенсаційних виплат.

Image

Своєчасне фінансування соціальних виплат

Основними завданнями управління є:

• Виконання кошторисів департаменту, кошторисів спеціального фонду, коштів отриманих за іншими джерелами власних надходжень.

• Ведення бухгалтерського обліку щодо виконання кошторисів доходів і видатків Департаменту.

• Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуванням за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку.

• Виплата заробітної плати посадовим особам Департаменту.

• Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами.

• Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів, коштів субвенцій з Державного бюджету.

• Збереження грошових коштів, контроль за збереженням та правильним використанням основних засобів, матеріалів, малоцінного інвентарю та інших матеріальних цінностей.

Бухгалтерський облікЗвітностіЕкономічні роботиСоціальні виплатиє основними завданнями управління.

Управління бухгалтерського обліку, звітності, фінансово-економічної роботи та соціальних виплат складається з:

Департамент соціальної політикиВиникли запитання?