Чернівецької міської ради
Чернівецької міської ради
(0372) 517-014
571-548, 519-752
Данчук Руслана Мірчівна
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
Контактний телефон: (0372) 529-876
• Ведення бухгалтерського обліку щодо виконання кошторисів доходів і видатків департаменту.
• Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуванням за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку.
• Перевірка правильності оформлення документів і законності їх здійснення.
• Виплата заробітної плати посадовим особам департаменту.
• Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами.
• Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів, коштів субвенцій з державного бюджету.
• Збереження грошових коштів, контроль за збереженням та правильним використанням основних засобів, матеріалів, малоцінного інвентарю та інших матеріальних цінностей, які належать Департаменту соціальної політики міської ради.
• Проведення в установлені строки інвентаризації грошових коштів і розрахунків, а також майнових матеріальних цінностей, які належать департаменту.
• Проведення інструктажу матеріально – відповідальних осіб, забезпечення правильності обліку та збереження цінностей, які знаходяться на їх обліку.
• Збереження бухгалтерських документів та книг обліку.
• Ведення автоматизованої програми РЕСУРС СИСТЕМС, “Зарплата”.
• Оприлюднення використання публічних коштів на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (Є-Data).
• Оприлюднення річного плану закупівель, проведення закупівель та оприлюднення укладених договорів за допомогою електронної системи публічних закупівель України ProZorro.
• Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції Управління на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.
• Контроль за правильністю використання коштів з державного бюджету та бюджету Чернівецької територіальної громади.
• Складання річної, квартальної, місячної фінансової та бюджетної звітності по коштах з державного бюджету та бюджету Чернівецької територіальної громади та подання її в установлені строки в управління Державного казначейства України, фінансове управління Чернівецької міської ради, відповідні відділи Чернівецької обласної державної адміністрації.
• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати допомоги:
- у зв’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини, при усиновленні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, на дітей одиноким матерям, на дітей, яким не встановлено інвалідність;
- тимчасової допомоги дітям батьки, яких ухиляються від сплати аліментів;
- прийомним сім’ям та будинкам сімейного типу.
- на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях.
- виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- виплати допомоги по догляду за особами з інвалідністю внаслідок психічного розладу.
- виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО/ООС, для покриття витрат на проживання.
- виплати щорічної допомоги на оздоровлення, компенсації на відшкодування вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- опрацювання проїзних документів з метою відшкодування витрат понесених громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на проїзд до місць санаторно-курортного оздоровлення.
• Забезпечення в межах своїх повноважень виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки постраждалим особам внаслідок ЧАЕС 1 категорії; за не використані санаторно-курортні путівки особам з інвалідністю загального захворювання та з дитинства, особам з інвалідністю внаслідок війни.
• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми; одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, довічної державної стипендії.
• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати допомоги, одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю, законним представникам осіб з інвалідністю, дитини з інвалідністю; одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби.
• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності відшкодування вартості одноразової натуральної допомоги при народженні дитини «пакунок малюка».
• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».
• Забезпечення в межах своїх повноважень своєчасності виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги та соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
• Ведення обліку погашення виявлених переплат державних соціальних допомог та компенсацій.
• Нарахування внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за деякі категорії застрахованих осіб, які отримують соціальні виплати для подальшого подання до Державної Фіскальної Служби України.
• Контроль руху коштів та складання відповідних звітів щодо виплати державних соціальних допомог та компенсаційних виплат.
• Забезпечення своєчасного закриття особових рахунків у зв’язку з закінченням терміну виплати державних соціальних допомог та компенсаційних виплат.
• Проведення річної інвентаризації особових рахунків отримувачів державних соціальних допомог. Проведення моніторингу виплати державних соціальних допомог та компенсаційних виплат.
• Виконання кошторисів департаменту, кошторисів спеціального фонду (цільовий фонд соціально – економічного розвитку міста), коштів отриманих за іншими джерелами власних надходжень.
• Ведення бухгалтерського обліку щодо виконання кошторисів доходів і видатків департаменту.
• Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуванням за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку.
• Виплата заробітної плати посадовим особам департаменту.
• Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами.
• Своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів, коштів субвенцій з державного бюджету.
• Збереження грошових коштів, контроль за збереженням та правильним використанням основних засобів, матеріалів, малоцінного інвентарю та інших матеріальних цінностей.
Департамент соціальної політики Чернівецької міської ради
(0372) 517-014, (0372) 516-821
(0372) 560-009, (0372) 571-548
(0372) 519-752 (ЦНАП)