Чернівецької міської ради
Чернівецької міської ради
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту офісної техніки
(Код ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Строк надання послуг: До 31 грудня 2023р.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.03.2023р.
Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Замовник протягом 14-ти банківських днів після підписання акту наданих послуг подає доручення міському органу Державного казначейства України.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 184700,00грн., бюджет Чернівецької міської територіальної громади
Обгрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2023 рік, отриманих письмових цінових запитів, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що знаходиться у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Кількість: 109 одиниць техніки.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Послуга, що закуповується, повинна відповідати наступним характеристикам:
1. Заявка щодо надання послуги, або претензія Виконавцю, здійснюються Замовником у будь-якій зрозумілій формі (телефонний дзвінок, передача повідомлення листом, передача повідомлення по факсу, передача SMS повідомлення на телефонний номер Виконавця, передача повідомлення, надісланого на електронну адресу, інше).
2. Технічна підтримка користувача з 8 години до 18 години у робочі дні.
3. Кількість та найменування офісної техніки:
№ з/п |
Найменування принтерів та БФУ |
Кі-ть |
715 Заправок |
200 Регенерацій (відновлення) |
20 Ремонтів |
1 |
Принтер Canon і-SENSYS LBP 6030 |
40 |
|||
2 |
Принтер Canon LBP-6000 |
1 |
|||
3 |
Принтер HP 2 нр laser jet 1020 |
2 |
|||
4 |
Багатофункціональний пристрій Canon і-SENSYS MF 3010 (5252800) |
20 |
|||
5 |
Принтер Canon Lasarzet |
1 |
|||
6 |
Багатофункціональний пристрій HP MFP M428 dw |
4 |
|||
7 |
Багатофункціональний пристрій Canon MF 237w |
2 |
|||
8 |
Багатофункціональний пристрій Canon LBP 2900 |
5 |
|||
9 |
Принтер HP Р1102 |
15 |
|||
10 |
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF4410 |
1 |
|||
11 |
Принтер HP MFP M426 |
2 |
|||
12 |
Багатофункціональний пристрій Canon 1133 |
3 |
|||
13 |
Принтер HP P 2015d |
3 |
|||
14 |
Принтер HP 1320 |
3 |
|||
15 |
Багатофункціональний пристрій HP MFP M130a |
1 |
|||
16 |
Багатофункціональний пристрій Xerox 5020 |
1 |
|||
17 |
Принтер HP 1022 |
5 |
|
|
|
Всього |
109 |
|
|
|
4. Транспортування офісної техніки від Замовника до місця надання Послуг та в зворотному напрямку здійснюється Виконавцем за власний рахунок.
5. Послуги повинні надаватись із використанням виключно якісних матеріалів. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника і Виконавця на якість друку до та після надання послуг.
6. Після виконання заявки на надання послуг в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічними характеристиками картриджів, відповідно до стандартів виробника), друк контрастний, з відповідною передачею півтонів, без смуг і рисочок.
7. Картриджі, повернуті Замовнику після виконання заявки на надання послуг повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові картонні коробки (за наявності у Виконавця) та темні світлонепроникні пакети на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки, мати на корпусі фірмову наклейку з відповідним маркуванням щодо заправки/відновлення, за яким у Замовника є можливість простежити кількість заправок/відновлень, та датою надання послуг. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипу картриджа.
8. Заправка картриджа передбачає:
а) візуальний огляд картриджа на предмет наявності зовнішніх пошкоджень, очищення всіх зовнішніх поверхонь картриджа від забруднень;
б) розбірка картриджа, очищення всіх внутрішніх поверхонь картриджа від забруднень;
в) огляд внутрішнього стану картриджа з метою оцінки ступеню механічного зносу вузлів, в тому числі втулок, валів;
г) повне профілактичне очищення, яке включає очищення механізмів, змащування контактів і струменепровідних втулок, очищення бункера від використаного порошку (тонера);
д) заправка картриджа якісним, повністю сумісним тонером в обсязі, відповідному стандартам виробника картриджа даної моделі;
е) перепрограмування або заміна чіпа якщо це необхідно;
є) збірка картриджа;
ж) тестування картриджа;
з) пакування картриджа з додаванням аркушу паперу тестової копії;
и) кур’єрську доставку («двері в двері»).
9. Відновлення картриджа передбачає регламентну заміну комплексу елементів (фотобарабан, лезо очищення, вал первинного заряду, магнітного валу, леза дозування). Після відновлення картридж повинен відрукувати від трьох заправок. Послідовність дій:
а) візуальний огляд картриджа на предмет наявності зовнішніх пошкоджень, очищення всіх зовнішніх поверхонь картриджа від забруднень;
б) розбірка картриджа, очищення всіх внутрішніх поверхонь картриджа від забруднень;
в) огляд внутрішнього стану картриджа з метою оцінки ступеню механічного зносу вузлів, в тому числі втулок, валів;
г) повне профілактичне очищення, яке включає очищення механізмів, змащування контактів і струменепровідних втулок, очищення бункера від використаного порошку (тонера);
д) обробка тальком циліндра і леза для очищення;
е) виконання робіт по заміні складових частин картриджу (фотобарабану, ракеля, магнітного валу, валу первинного заряду, дозуючого леза, леза для очищення, втулок, ущільнювачів, пружин, шестерень) в залежності від ступеню їх зносу, змащування деталей; заміна всіх елементів обов’язкова, здача зношених елементів на підтвердження;
є) заправка картриджа якісним, повністю сумісним тонером в обсязі, відповідному стандартам виробника картриджа даної моделі;
ж) збірка картриджа;
з) тестування картриджа.
и) пакування картриджа з додаванням аркушу паперу тестової копії.
і) кур’єрську доставку («двері в двері»).
Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем.
Не допускається ефект брудного/сірого листа (фону) при друку на білому папері.
У разі неякісної заправки картриджа (осипання тонера в принтері, заклинювання валів, дефект друку / смуги чорні або білі, плями, крапки, розмите або нечітке зображення, затемнення, блідий друк, сторонній фон, у тому числі і на зворотному боці аркуша) Виконавець повинен здійснити перезаправку картриджа за свій рахунок і провести роботи по очищенню забруднень принтера, пов’язаних з осипанням картриджа.
10.Технічні вимоги надання послуг з поточного ремонту офісної техніки:
1) Послуги надаються із використанням матеріалів Виконавця.
2) Всі використовувані при виконанні послуг частини і витратні матеріали повинні бути новими, невикористаними раніше, повинні бути за своїми споживчими і технічними властивостями не гірше вимог виробника обладнання, чи перевищувати їх.
3) Всі запасні частини і витратні матеріали повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів і мати сертифікати, що дозволяють їх застосування.
4) Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до правил безпеки, встановлених чинним законодавством.
5) Все обладнання, інструменти та вимірювальні прилади, які використовуються при наданні послуг, повинні бути в робочому і безпечному стані. Вимірювальні прилади повинні бути перевірені.
6) Гарантійний строк на надані Послуги складає 2 (два) місяці з дня підписання Акту наданих послуг Замовником.
7) При виявленні Замовником протягом гарантійного строку недоліків (дефектів) наданих Послуг, замінених матеріальних ресурсів, Виконавець зобов'язується усунути такі недоліки (дефекти) за свій рахунок протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення про виявлені недоліки від Замовника.
10. У разі виявлення недоліків (браку) щодо якості наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок.
11. У разі виходу з ладу друкуючої техніки Замовника з причини неякісно заправленого чи відновленого картриджа, Виконавець відшкодовує Замовнику витрати на ремонт оргтехніки. Виконавець несе усі витрати та ризики, пов’язані з усуненням недоліків наданих послуг неналежної якості.
12. Під час надання послуг Виконавцем повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, навколишнього середовища та охорони праці, передбачені законодавством України. Технічні та якісні характеристики заправлених та/або відновлених картриджів повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
13. Заправлені та/або відновлені картриджі повинні відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України.
Детальніше про закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-21-010302-a
Департамент соціальної політики Чернівецької міської ради
(0372) 517-014
(0372) 516-821